Powered By Blogger

sábado, 16 de julio de 2011

Tu me manque.


Et trobo a faltar. Em pregunto si has conegut a algú o simplement vas de flor en flor. Si has estat pensant en mi o ja em vas oblidar. Si t'alegres d'haver-me conegut o m'odies. Si alguna vegada vas decidir parlar-me o et va vèncer la por. Si vas ser un fals o trobes a faltar els meus llavis. Em pregunto si la gent deixerà de preguntar-me per nosaltres, si deixessin de preocupar-se per com estic després de tot. Si les teves amigues deixaràn de mirar-me malament cada vegada que em vegin i intentin donar-me enveja jugant amb tu, encara que no es recordin de que jo vaig ser la primera a fer-ho. Tantes coses són les que em pregunto que ja no m'adono del que tinc davant i vaig donant bandades d'imbècil intentant trobar algú que substitueixi aquest "t'estimo" o els petons que deies que eren únics i incansables.

No hay comentarios:

Publicar un comentario