Powered By Blogger

martes, 31 de mayo de 2011

Imperfecta.




No soy perfecta, mi pelo no siempre esta peinado, soy un poco peleadora, un poco molesta quizá. Hay días donde nada me sale bien, pero cuando lo veo desde afuera, me doy cuenta de lo maravillosa que es la vida, y quizá, quizá me gusta ser imperfecta.

Millor amiga? No, germana!

I altre cop.. GRÀCIES. I sí, em quedo molt curta, per que el que fas no te preu Laura, no en té. No et fa falta un text molt gran, per que de paraules n'hi ha moltes, i si començes no podria acabar mai, i si, et demostro día a día el m'importes i intento agrairt-ho tot, intento ensenyar-te el que un dia em vas ensenyar i no recordes, el somriure a la vida i oblidarte'n per un moment de tot, al estar al teu costat sense fer res, amb silenci miran el sostre i escoltar la respiració i que cada dos o tres minuts, s'ens escapi una rialla. Fer-nos companyia els dies de pluja i que ens fan tenir "bajones" sense cap motiu, i que en els dies més assolellats en comptes d'anar a donar una volta, quedar-nos a la terrassa parant el sol amb una mica de música per poder-nos relaxar i acabar adormides i despertar-nos amb una petita "putada" l'una a l'altre. Les nits que tenim ganes de sortir i acabem quedant-nos a casa, jugant a la wii, fent balls de cançons extranyes amb un video inclós o mirar una peli les dos juntes i comentar cada tontería que hi trobem. Dir-nos algo que ens molesta a l'instant, enfadar-nos, parlar-nos borde, i arribar a odiar-nos, però que al cap de 2 minuts ens mirem i ens fem un somriure extrevegant amb una abraçada inclosa. Mirar cada partit, patin, insultant a l'arbit o a cada jugador que toca a Messi o en algun altre que tu tambe t'agradi, saltar d'euforia quan el partit acaba i veure que hem guanyat, o mirar-nos i dir que el próxim estarà guanyat si o si i ajuntar una abraçada al final. Apreciar-te per tots els defectes que tinguis i odiar-te per cada virtud, morir-me d'enveja per els teus ulls verds i amanaçar-te que t'els treuré amb una cullera per quedarme'ls. M'hi podria estar tota la meva vida, i sense exagerar, escrivint lu increible que ets, la gran persona que t'han fet els teus pares, i lu forta que arribes a ser per aguantar tantes i tantes coses. I recorda, passi el que passi, al teu costat hi seré sempre, fisicament o psicologicament. T'estimo molt Millor Amiga, i gràcies per fer-me veure lu bo de la vida i poguer somriure, quan tinc els ulls plens de llagrimes. Sempre 23♥!

Y cruza el limite!


Es hora de empezar a andar, se acabaron las lagrimas. Es hora de empezar a andar, rompe tu jaula ya!

Siempre termina.



Aprendí que los amores “eternos” pueden terminar en una noche, que grandes amigos pueden volverse grandes desconocidos. Que nunca conocemos a una persona de verdad, que todavía no inventaron nada mejor, que el abrazo de mamá. Que el “nunca más” nunca se cumple y que el “para siempre”, siempre termina.

LOS FALSOS “TE QUIERO”:

Hoy en día, en vez de decir las “las palabras se las lleva el viento”, deberíamos decir “los te quiero se los lleva el viento”.

Hará un par de años, al decir la palabra “te quiero”, nos costaba lo nuestro, y cuando lo decíamos, era por qué realmente lo sentíamos, además de eso siempre dábamos el típico ‘espectáculo’ por qué uno de nuestros amigos o amigas, se habían dicho que se querían, nos dábamos nuestras risas, pero nos alegrábamos mucho por esas personas. Y al día en que vimos un beso, no un simple “piquito”, un beso largo e intenso, nos passavamos días ‘xinxando’.


Ahora que diríamos que soy mínimamente madura, me doy cuenta de lo gracioso que era todo y que al día de hoy todo esto a cambiado. Miras a tu alrededor y ves que la generación de los 12-13 años a evolucionado bastante rápido y a los “piquitos” y besitos que en nuestros tiempos nos reíamos, ahora ya no se le dan importancia, básicamente no se le da importancia a casi nada relacionado sobre el amor, por qué ahora, al besar a una persona, la besas por placer o por que mira, te apetecía, diciéndolo así. Al fin y al cabo, la palabra “Amor” va extinguirse en algunos vocabularios de algunos seres humanos. Algunos les va costar entender esa palabra y poder sentir e apreciarla como se es debido (y yo me incluyo por una parte) y no decirla por que si, como si saludaras a un simple desconocido por la calle, si no, que decirla por que realmente es lo que sentimos y lo que queremos decir a esa persona especial e importante que nos gusta tanto, ¿por qué a quién no le gusta sentir un “te quiero” sabiendo que es lo que siente realmente? Yo creo, que a todos nos hace sentir bien escuchar esa palabra y más, si sabes que es real.